dilluns, 11 d’agost del 2008

NOVES IDEES

Hola a tothom!
Avui m'he llevat amb noves idees... Fa uns dies, dinant amb les nenes, vam dir que seria interessant trobar un espai "internàutic" per compartir opinions sobre llibres. Així que m'hi he posat i la solució que he trobat, per ara, és crear un blog paral·lel que es diu Compartim... llibres on proposo que hi anem penjant tot el que se'ns acudeixi. Com que em sembla que no es poden fer escrits a un blog que no és teu (si algú sap com es soluciona que m'ho digui!), proposo que m'envieu mails amb la vostra proposta i jo les penjaré, posant-hi el vostre nom, clar!
I, posats a fer, també n'he fet un que es diu Compartim... pel·lícules, per fer més del mateix! ;)

Hi ha:
Compartim llibres
www.compartimllibres.blogspot.com
envieu-me mails a compartimllibres@gmail.com

Compartim pel·lícules
www.compartimpellicules.blogspot.com
envieu-me mails a compartimpellicules@gmail.com

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt bona idea!
Mònica